GRATTIIIIIIS!!!!

GRATTIS VICTORIA Å DANIEL :love: !!!gu va kul att de gift sej,dom så fina ihop så grattis victoria,daniel å sverige!!
här e lite bilder från igår,den historiska dan´måste säga att jag faktiskt aldrig sett så många mäniskor i stan :O


typ kl 14.55 på farsta strand station



ja oo pappa




pappa å snyggingen sofia i glasögon! :) :) :)



på plats vid operan lite dumma stålpar ivägen men man ser kanske ändå
vilka lirare d är på tv :P



bröloppet har börjat!!!! storkyrkan in action!!



man va lite orlig för vädret faktiskt....fresten ser ni ballongen? :D



Grattttiiiiiiiis,nu är de gifta å man hör många jubel :love: :) :D :O




efter vigseln så börja vi gå ner mot kungsträdgården....eller ja vi å några andra




halva min outfit



nu är vi kungsträdgården grymt mycket människor!






nu är vi uppe vid slottet vi står här en timma innan vi får se....



vickan o danieeeeeeeeel



vi fick bättre plats än jag trodde att vi skulle få men guuuuuuud vad mycket människor
det var ,man var ju rädd för att vända sig om för då skulle man stå rakt i fejjan på nån
:O efter talet så åkte vi tunnelbana hem som var gratis d var bra! ;) när vi kom hem så
titta vi på tv lite sammanfattning av vad som hade hänt under dan,hörde i bakrunden att det var
partaj :) var riktigt partysugen men riktigt trött oxå inte bara för att jag stått en hel dag på stan
utan för att jag o sofia dessutom varit uppe till fyra kvällen innan
HEJ DÅÅÅÅ! :LOVE: ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0